آتش نشانان اهوازی شیشه عمر آتش را شکستند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  آتش سوزی پژو ۴۰۵ در حیاط منزل مسکونی در منطقه کمپلو، خیابان غزنوی بین اطهری و خواجه نصیر در ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه را آغازگر حوادث عنوان کرد و گفت: در این حادثه زن ۸۵ ساله مصدوم و برای مداوا به نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

او به وقوع آتش سوزی در سالن مرکز مخابرات به علت اتصال برق کولر دوتیکه در ساعت ۷ و ۴۱ دقیقه در منطقه رسالت اشاره کرد و افزود: آتش نشانان حریق منزل مسکونی ساعت در ۱۳ و ۲۹ دقیقه در منطقه پادادشهر خیابان ۱۷ شرقی را که به علت نشت گاز پیک نیک رخ داده بود اطفا کردند.

قنبری با اشاره به اطفای حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۱۴ و ۵۲ دقیقه در منطقه زیتون کارگری خیابان حجت توسط آتش نشانان بیان کرد: آتش نشانان حریق فضای سبز در ساعت ۱۵ و ۴۴ دقیقه در منطقه بلوار گلستان نبش خیابان ۲۲ بهمن و حریق تراس برق در ساعت ۱۹ و ۶ دقیقه در منطقه نادری بین خیابان ادهم و موسوی را مهار نمودند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به حادثه نشت گاز شهری که منجر به انفجار در منزل مسکونی در ساعت ۲۲ و ۷ دقیقه در منطقه پردیس خیابان نوبهار ۲ شده بود، اشاره کرد و اظهار داشت: این حادثه آسیب جانی نداشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه مهار آتش سوزی در منزل مسکونی به علت اتصال برق جعبه تقسیم در ساعت ۲۲ و ۳۹ دقیقه در کوی ملت، فاز ۳ خیابان ۹ انجام شد، تصریح کرد: آتش نشانان با عوامل ۱۱۵ جهت جابجایی بیمار در منطقه زیتون کارمندی خیابان عباسی همکاری کردند، ضمن اینکه افراد گرفتار در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کیانشهر و ۵ نفر محبوس شده در منزل مسکونی را در منطقه نادری، خیابان ادهم نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.