امام جمعه و استاندار زنجان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران پیامی صادر کرده و آن را بازوان قدرتمند نظام و انقلاب نامیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، آیت الله علی خاتمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه و حقیقی استاندار زنجان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پیامی صادر کردند.

در این پیام آمده است؛

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یکی از بازوان مهم دفاعی و نظامی کشور در کنار سایر ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره جانانه مدافع کیان کشور و پیشرو در عرصه سازندگی و کمک‌رسانی بوده و هستند. 

پاسداران شجاع، غیور و ولایتمدار تحت لوای فرماندهی معظم کل قوا که هم در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و پس از آن در هر صحنه و عرصه‌ای که کشور به مجاهدت نیاز داشته، شجاعانه حاضر شده و خدمات شایانی ارائه کرده اند.

 در امر خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیل و زلزله در مناطق مختلف کشور و در ارائه کمک‌های مومنانه با اجرای طرح‌های مواسات و همدلی در کنار سایر ارگان‌های نظام به خدمت در تامین معیشت اقشار نیازمند پرداختند و در امر مقابله با ویروس کرونا نیز با اجرای طرح شهید سلیمانی به شناسایی بیماران و جلوگیری از گسترش این ویروس خطرناک کمک‌های شایانی داشتند که قابل تقدیر است؛ لذا با تبریک سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای تشکیل نهاد پیشرو و مجاهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به تمامی فرماندهان و سپاهیان عزیز که همواره در عرصه‌های مختلف خدمت نقش موثری دارند تبریک عرض نموده و سربلندی و عزت ایشان را از خداوند متعال خواستاریم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سپاه و ارتش دو بال یک پرنده اند .