برگزاری مانور اقدام فراگیر شرکت توزیع برق خراسان رضوی

همزمان با سراسر کشور مانور یکروزه اقدام فراگیر شرکت توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید باغیشنی معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در برگزاری مانور اقدام فراگیر شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: این مانور با استفاده از توان ۱۵۷نفر در قالب ۵۰گروه اجرایی برای تعدیل روشنایی معابر و تکمیل آرایش یک درمیان و زیگزاگ در شبکه‌های توزیع، اقدامات عملیاتی برای افزایش پایداری و تاب آوری شبکه اجرا شده است.

او افزود: اجرای این رزمایش از سال گذشته آغاز و در چندین نوبت اجرا شده است که تاکنون در قالب طرح "اقدام فراگیر مشترک" ۶۳هزار دستگاه چراغ تعدیل و از این محل ۱۴.۵مگاوات برق صرفه جویی شده است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: امروز در قالب رزمایش "اولین اقدام فراگیر مشترک سال۱۴۰۰" ۲هزار و ۳۵۰چراغ در معابر سراسر خراسان رضوی تعدیل و ۱۰۰چراغ ال. ای. دی جایگزین آن‌ها شد.

باغیشنی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات طرح "اقدام فراگیر مشترک" مقابله با برق‌های غیرمجاز و مراکز استخراج رمزارز غیرمجاز است که تاکنون در قالب این طرح با داده کاوی‌های اطلاعات، ۳۲مکان مشکوک از محل بررسی حساب‌های مشترکان پرمصرف در استان شناسایی شده است.

او تصریح کرد: در این راستا گروه‌های بازرسی مشترک از سال گذشته تاکنون هزار و ۲۱۷دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در خراسان رضوی کشف کرده و اقدامات قضایی در ارتباط با آن‌ها انجام شده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار