شرکت اپل مدت زمان خرید برنامه‌ هایی که برای دسترسی به کلاس‌ها و رویداد های آنلاین هستند را تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،شرکت اپل روز چهارشنبه اعلام کرد که یک بار دیگر مهلت خرید برنامه برای برنامه‌هایی که دسترسی به کلاس‌های آنلاین و رویداد‌های گروهی را تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ می‌فروشند، تمدید می‌کند.

اپل این همه گیری کرونا را به عنوان توجیه اصلی خود برای تغییر عنوان می‌کند، اما سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که آیا اپل ممکن است ارتباطی با جلسات ضد انحصاری کنگره داشته باشد که در مورد انحصار فروشگاه‌های اپل و فروشگاه‌های Google به صفر رسیده است. کمک به مشاغل کوچک با عدم کاهش ۳۰ درصدی نمونه‌ای است که هم اکنون اپل می‌تواند برای نشان دادن اینکه چگونه مشاغل کوچک را به شکوفایی تشویق می‌کند استفاده کند.

اپل خرید برنامه‌های رویداد آنلاین را تمدید می کند

اپل الزامات خرید درون برنامه‌ای را برای کلاس‌های یک به یک مانند تدریس خصوصی اعمال نمی‌کند، بنابراین افراد می‌توانند اشکال دیگری از پرداخت‌ها را بپردازند و به نحوی اپل را به طور کامل دور بزنند. اپل همچنین به دلیل معاملات ویژه برای شرکت‌های بزرگی مانند آمازون، که اشتراک‌های فروخته شده در برنامه Prime Video آن فقط با پرداخت ۱۵ درصد هزینه است، مورد انتقاد قرار گرفت. (به طور کلی، تا زمانی که کاربران برای یک سال کامل اشتراک ایجاد نکنند، اپل هزینه‌های اشتراک خود را به ۱۵ درصد کاهش نمی‌دهد.)

پس از شروع معامله آمازون و اپل برنامه جدیدی از فروشگاه کوچک App Store را در ژانویه ۲۰۲۱ راه اندازی کرد که در آن توسعه دهندگانی که هر سال کمتر از ۱ میلیون دلار فروش دارند می‌توانند برای خرید کمیسیون اپل به ۱۵ درصد تقاضا کنند که این تنها با تأیید اپل ممکن است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار