احتمال بارش‌ رگباری و گرد و خاک در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوا تا روز شنبه تغییر محسوسی ندارد و احتمال بارش‌های رگباری در نیمه غربی استان اصفهان دور از انتظار نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حجت‌الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: گذر متناوب امواج ناپایدار از روی استان از امروز تا اوایل هفته پیش رو با افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش‌های رگباری بهاری و رعد و برق همراه است.

او با بیان اینکه بارش‌ها در بسیاری از مناطق به ویژه در نواحی غرب استان پیش‌بینی می‌شود، افزود: بارش‌های پراکنده در شهر اصفهان دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: روز شنبه وقوع گرد و خاک محلی بر اثر وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال بارش‌های بهاری در مناطق شرقی از جمله نایین و ورزنه وجود دارد.

او خاطرنشان کرد: بارش خفیف از گلپایگان با میانگین یک میلی متر در شبانه روز گذشته ثبت شده است.

علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و خنک‌ترین ساعات بامداد فردا ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: مورچه خورت با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر تا فردا گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار