معاون درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان خبر داد:

واکسیناسیون همه کادر درمان بهبهان و آغاجاری تا ۴۸ ساعت آینده

خواجه پور گفت: انتظار می‌رود تا ۴۸ ساعت پیش رو همه کادر درمان بهبهان و آغاجاری واکسینه شوند.

خواجه پور معاون درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی ۴۸ ساعت آینده انتظار داریم تا همه کادر درمان بیمارستان‌ها و فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های بهبهان و آغاجری واکسینه شوند.

او افزود: تا امروز یکهزار و ۱۰۰ دوز واکسن کرونا به کادر درمان بیمارستان‌های شهید زاده، تامین اجتماعی، فریده بهبهانی، اشرفی اصفهانی و فوریت‌های پزشکی تزریق گردیده که با برنامه ریزی‌های انجام شده انتظار میرود در زمان ذکر شده همه کارکنان واکسن علیه کرونا را دریافت نمایند.

خواجه پور بیان داشت: بدیهی است با اتمام واکسناسیون کادر درمان، برنامه ریزی برای واکسناسیون سایر گرو‌های پر خطر انجام میگردد.

روابط عمومی علوم پزشکی بهبهان در اطلاعیه‌ای امروز اعلام کرد که تاکنون تعداد ۱۲۳ بیمار خاص شامل ۱۰۳ بیمار دیالیزی که در بهبهان، آغاجاری و زیدون دیالیز می‌شوند و ۲۰ بیمار تالاسمی واکسینه شدند که ۴۲ بیمار از این تعداد هر ۲ دوز واکسن را دریافت کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که در روز شنبه بقیه بیماران نیز دوز دوم را دریافت خواهند کرد که به همین منظور برای بیماران ام اس و پیوندی و بخش دیگری از تالاسمی طبق برنامه ریزی انجام شده واکسیناسیون در ۲ مرکز جامع سلامت منتخب انجام می‌شود، همچنین برای بیماران سرطانی نیز برنامه ریزی تزریق صورت گرفته که در هفته آینده بر اساس واکسن‌هایی که در اختیار دانشکده علوم پزشکی بهبهان قرار خواهد گرفت تزریق انجام می‌شود.

بهبهان در جنوب شرقی خوزستان واقع شده و به لحاظ شیوع ویروس کرونا نیز در وضعیت قرمز قرار دارد که امید است با این دست اقدامات از سوی علوم پزشکی بهبهان، کرونا ویروس در این شهرستان مهار شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار