مدیر کمیته امداد سروآباد گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان آشپزخانه اطعام مهدوی و افطاری در شهرستان سروآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کوهسار قاضی زاده مدیر کمیته امداد سروآباد اظهار داشت: این آشپزخانه به مناسبت ماه مبارک رمضان در راستای اجرای سومین مرحله «ایران همدل» افتتاح شده و طبخ، بسته بندی و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و مددجویان این نهاد از اهداف اصلی این طرح است.

او افزود: در اولین روز از فعالیت این آشپزخانه تعداد ۲۰۰ پرس غذای گرم طبخ، بسته بندی و قبل از غروب آفتاب در بین نیازمندان شهر سروآباد توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان سروآباد به برنامه‌های مهم این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده‌های تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه، جمع آوری و پرداخت زکات فطریه و طرح اکرام ایتام و محسنین از مهمترین برنامه‌های این نهاد خدمتگزار در طول ایام مبارک رمضان است.

او یادآور شد: توزیع سبد کالا معیشتی، طبخ و توزیع غذای گرم در بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان توسط کمیته امداد امام (ره) شهرستان سروآباد انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد سروآباد اضافه کرد: در طرح اکرام تعداد ۸۹۰ حامی و خیر گرامی تعداد ۳۸۰ فرزند معنوی را تحت سرپرستی خود قرار داده اند و پیگیری برای شناسایی خیرین و تحت سرپرستی قرار دادن فرزندان معنوی در این ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

قاضی زاده افزود: جمعیت تحت پوشش حمایت‌های کمیته امداد در شهرستان سروآباد چهار هزار و ۹۷۰ خانوار در قالب ۱۰ هزار نفر امداد که باکمک خیرین و حامیان تمام خانواده‌ها ازاین طرح بهره مند می‌شوند.

اوبا بیان اینکه در شهرستان سروآباد چهار مرکز نیکوکاری فعال بوده و ازطریق ارتباط با خیرین و جذب کمک‌های مردمی نیازمندان حوزه کاری خود را پوشش می‌دهند گفت: خیرین نیکوکار می‌توانند از طریق مراجعه حضوری و یا شماره گیری کد #۰۸۷۵۸۸۷۷ و یا واریز وجه به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۰۱۴ به یاری نیازمندان شهرستان بیایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.