جنبش انصارالله یمن حملات اخیر نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست علیه نمازگزاران فلسطینی در قدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به تحولات اخیر قدس و مسجد الاقصی واکنش نشان داد و حملات اخیر صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان را محکوم کرد. 

این جنبش در بیانیه خود اعلام کرد: «حملات مجرمانه چند روز گذشته نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست علیه نمازگزاران فلسطینی در شهر اشغالی قدس را که با ماه مبارک رمضان مقارن شده و به زخمی و اسیر شدن شماری از شهروندان فلسطینی منجر شده است، به شدت محکوم می‌کنیم.

همچنین تحرکات مردمی فلسطین در مقابله با حملات مستمر علیه مؤمنان نمازگزار در قدس اشغالی را می‌ستاییم. این موضع دلاورانه، باعث شکسته شدن تدابیر نظامی، محاصره و اعمال فشار بر نمازگزاران شد و صهیونیست‌ها را دچار رعب و وحشت کرد و رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد.

بار دیگر بر موضع ثابت خود در قبال آرمان و ملت مظلوم فلسطین و حمایت کامل از مجاهدان و جنبش‌های مقاومت فلسطین تأکید می‌کنیم و دستشان را که بر ماشه مقاومت گذاشته شده است، می‌فشاریم و با آنان در مقابله با جنایت‌ها و گردن‌کشی صهیونیست‌ها می‌ایستیم و تأکید می‌کنیم آنچه با زور غصب شده جز با زور پس گرفته نمی‌شود. صهیونیست‌ها باید بدانند ما امت واحدی هستیم، موضع واحدی داریم و فلسطین و قدس مسئله نخست و محوری ما و قطب نمای واقعی و گرد آورنده امت عربی و اسلامی است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار