فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۵۹ تن و ۸۰۰ کیلو نهاده دامی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۱۸۶ میلیون ریال در ابرکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه اخلال گران امنیت و نظم اقتصادی در احتکار کالا و اجناس تداوم دارد.

او افزود:  این طرح با حداکثر توان، بهره مندی از امکانات و در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در مجموعه فرماندهی انتظامی استان یزد به طور جدی پیگیری می‌شود.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: ۳ دستگاه کامیون حامل نهاده‌های فاقد مجوز و قاچاق با اقدام‌های اطلاعاتی شناسایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی یزد گفت: ماموران پلیس شهرستان ابرکوه پس از اطمینان از انتقال مقادیری نهاده دامی از نوع ذرت از استان‌های مرکزی به جنوب کشور پس از هماهنگی قضائی خودرو‌ها را در یکی از محور‌های مواصلاتی ابرکوه شناسایی و متوقف کردند.

بهدانی فرد بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو‌ها ۵۹ تن و ۸۰۰ کیلو نهاده دامی از نوع ذرت که به صورت غیر قانونی حمل می‌کردند، کشف کردند.

او تصریح کرد: در این عملیات ۳ راننده کامیون را دستگیر شدند و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

سردار  بهدانی فرد گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۴ میلیارد و ۱۸۶ میلیون ریال برآورد کردند.

او افزود: پلیس اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان کالا برای رسیدن به اهداف خود به امنیت اقتصادی آسیب وارد کنند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: از مردم انتظار می‌رود در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.