تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد با پیروزی ۳ بر یک مقابل مهرام در مجموع، قهرمان لیگ برتر شود.

 

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چهارمین مسابقه فینال لیگ برتر بسکتبال، تیم های مهرام تهران و شهرداری گرگان به مصاف هم رفتند که شهرداری موفق شد با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۳ پیروز شود.

در ۳ مسابقه قبلی شاگردان مهران شاهین طبع موفق شده بودند ۲ پیروزی کسب کنند و مهرام یک بار پیروز شده بود؛ با نتیجه بازی امشب شهرداری با نتیجه ۳ بر یک در مجموع پیروز و قهرمان این دوره از مسابقات لیگ برتر شد.

این مسابقه تا ثانیه‌های پایانی کوارتر چهارم بسیار برابر پیش می رفت و در لحظات پایانی چندین بار برنده مسابقه عوض شد. در نهایت تیم مهرام تا یک ثانیه مانده به پایان مسابقه با نتیجه ۹۶ بر ۹۳ از شهرداری پیش افتاد و در حالی که خود را آماده برپایی جشن پیروزی کرده بود، در لحظه آخر بازی پری پتی، ستاره شهرداری از زمین خودی پرتابی بلند به سمت سبد تیم مهرام انداخت و توپ به شکل معجزه آسایی وارد سبد شد تا بازی با نتیجه ۹۶ - ۹۶ مساوی و کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت های اضافه شهرداری بهتر عمل کرد و توانست با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۳ پیروز و قهرمان این دوره از مسابقات لیگ برتر شود.

پری پتی، ستاره این مسابقه بود و علاوه بر نجات شهرداری در ثانیه های پایانی وقت معمول مسابقه، با کسب ۳۶ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۸ پاس گل بهترین عملکرد را در بین بازیکنان حاضر در مسابقه داشت.

این نخستین قهرمانی یک تیم از شهر گرگان در لیگ برتر بسکتبال بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار