وزیر خارجه کشورمان در پی وقوع انفجار در بیمارستان مبتلایان به کرونا در بغداد، به دولت، ملت و خانواده‌های قربانیان این انفجار تسلیت گفت.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، طی پستی در توئیتر به حادثه انفجار کپسول اکسیژن در بیمارستان مبتلایان به کرونا در بغداد و قربانی شدن شماری از شهروندان عراقی در این حادثه، واکنش نشان داد.

وی نوشت: «به ملت و دولت [دوست و]برادر عراق و خانواده‌های قربانیان بستری در بیمارستان «ابن الخطیب»، این مصیبت بزرگ را تسلیت می‌گویم. ضمن عرض تسلیت از صمیم قلب به خانواده‌های قربانیان، بر روح شهدا درود و رحمت می‌فرستم و از خداوند شفای عاجل برای زخمی‌ها مسألت می‌کنم.»

همچنین سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حادثه ناگوار به وقوع پیوسته در بیمارستان ابن خطیب بغداد که منجر به جانباختن و جراحت ده‌ها نفر از شهروندان عراقی شد، مراتب تسلیت و همدردی عمیق دولت و ملت ایران با دولت و ملت عراق به ویژه خانواده قربانیان را ابراز و برای شهدای این حادثه تلخ رحمت و مغفرت و برای مجروحین شفای عاجل و برای خانواده قربانیان صبر و اجر مسئلت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار