رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: نهاوند در وضعیت بحرانی است و کادر درمان با تلاش شبانه روزی آماده خدمت به بیماران کرونایی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیامک دانشور، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: هشت بخش در دو بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته و بیماران کرونایی که شرایط خوبی ندارند در دو بیمارستان نهاوند بستری می‌شوند.

او افزود: اگر پس از چند روز شرایط آن‌ها رو به بهبود باشد، آن‌ها را مرخص و در صورت نیاز به دارو‌هایی که در بیمارستان برای درمان آن‌ها تجویز شده است، می‌توانند به صورت روزانه به عنوان بیمار سرپایی به بخش کلینیک تنفسی بیمارستان مراجعه کرده و پس از معاینه از طریق پزشک، داروی مورد نیاز خود را به عنوان بیمار بستری موقت دریافت کنند.

دانشور ادامه داد: مردم شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند و از تجمع، شب نشینی، مهمانی و حضور بی مورد در خیابان‌ها خودداری کرده و شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک را جد‌ی بگیرند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با تأکید بر اینکه از هر گونه خود درمانی خانگی خودداری و به مراکز درمانی مراجعه کنید بیان کرد: به محض دیدن وجود علائم اولیه بیماری تب بالای ۳۷ درجه، بدن درد، تب و لرز، شکم درد، حال تهوع، اسهال به پزشک مراجعه کرده و در صورت داشتن تنگی نفس حتماً به بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

دانشور یادآور شد: اگر مردم در همان روز‌های اولیه بیماری به پزشک مراجعه کنند می‌توانند از مرحله دوم که مراجعه به بیمارستان و بستری شدن است، پیشگیری کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: علوم پزشکی ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار