مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از اجرای ۱۰۰ طرح توسعه تلفن ثابت با ظرفیت ۱۷۱۶۶ مشترک توسط مخابرات منطقه فارس در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اشاره به مصوبات سفر خرداد ماه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان فارس گفت: با توجه به عقب ماندگی استان در بخش تلفن ثابت و درخواست‌های زیادی که در سطح استان برای اشتراک تلفن ثابت وجود داشت، برنامه توسعه تلفن ثابت در راستای تحقق مصوبات سفر وزیر توسط مخابرات منطقه فارس به عنوان مجری طرح در استان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: مخابرات منطقه فارس برای توسعه در این بخش ۱۶۴ طرح با ظرفیت ۲۵ هزار و ۶۰۴ مشترک طراحی نموده که تاکنون ۱۰۰ طرح به صورت کامل انجام شده و ۶۴ طرح در حال تکمیل است.

سهرابی تصریح کرد: با اجرای این ۱۰۰ طرح امکان ثبت نام تلفن ثابت برای ۱۷ هزار و ۱۶۶ مشترک جدید در سطح استان فراهم شده که تاکنون چهار هزار و ۹۶۰ مشترک نسبت به ثبت نام اقدام نموده و خط تلفن آن‌ها توسط مخابرات منطقه فارس دایر شده است.

او با بیان اینکه ۶۴ طرح توسعه دیگر در بخش تلفن ثابت در استان فارس نیز توسط مخابرات در حال تکمیل است، تاکید کرد: متقاضیان تلفن ثابت در سطح استان می‌توانند جهت برخورداری از امکانات ایجاد شده و ثبت نام تلفن ثابت به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی محل سکونت خود مراجعه کنند.

سهرابی همچنین محل اجرای این ۱۶۴ طرح را در ۳۲ شهرستان استان شامل آباده دو طرح، ارسنجان سه طرح، استهبان یک طرح، اقلید یک طرح، پاسارگاد یک طرح، جهرم چهار طرح، خفر یک طرح، خرامه یک طرح، خرمبید یک طرح، خنج دو طرح، داراب هشت طرح، رستم یک طرح، زرین دشت دو طرح، سپیدان دو طرح، سروستان یک طرح، زرقان شش طرح، فراشبند دو طرح، فسا دو طرح، فیروزآباد یک طرح، قیروکارزین یک طرح، کازرون هفت طرح، کوار دو طرح، گراش دو طرح، لارستان ۹ طرح، اوز یک طرح، لامرد دو طرح، مرودشت یک طرح، مهر ۴ طرح، ممسنی دو طرح، نی ریز یک طرح، آباده طشک یک طرح و در شیراز ۸۹ طرح اعلام کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان از حمایت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار فارس، نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، بخشداران، دستگاه‌های همکار بویژه شهرداری‌های سراسر استان و همچنین مدیران و دست اندرکاران شرکت مخابرات ایران بابت تامین اعتبار و تجهیزات و مخابرات منطقه فارس به عنوان مجری طرح تشکر کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار