معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، از افزایش ۱۰ درصدی جوجه ریزی در مرغداری‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جلسه ساماندهی برنامه ریزی و ساماندهی تولید و عرضه گوشت مرغ با حضور عطاءالله ابراهیمی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، نمایندگان اتحادیه مرغداران و کشتارگاه‌های طیور استان، نمایندگان صنعت، معدن و تجارت و استانداری برگزار شد.

عطاءالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در این نشست مدت زمان جوجه ریزی و تولید مرغ را با موافقت وزارت جهاد کشاورزی ۵۰ روز اعلام کرد و گفت: در تامین نهاده‌های دامی مرغداران نیز مشکلی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


او افزود: با اعلام جوجه ریزی و ثبت آن در سامانه بازارگاه فرآیند خرید و تامین نهاده‌ها نیز به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.

سام مردانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز گفت: با هماهنگی ستاد تنظیم بازار و دستگاه‌های مربوطه کشتار طیور بصورت مرتب و بدون وقفه در حال انجام است.

او افزود: یک میلیون و ۱۷۳ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های استان در فروردین ماه صورت گرفت که نسبت به سال قبل با رشد ۱۰ درصدی همراه بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار