مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر گفت: زلزله گناوه به پایه‌ها و ترانس‌های برق آسیب وارد کرد که در چند روز گذشته بخش عمده آن بازسازی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در بررسی آخرین وضعیت تاسیسات برق منطقه زلزله زده گناوه بیان کرد: در پی زلزله ۵.۹ ریشتری ۲۹ فروردین گناوه، برق ۳۰۰ مشترک در روستاهای این شهرستان قطع شد که با حضور گروه‌های عملیاتی کمتر از یک ساعت وصل شد.

او با قدردانی از کارکنان صنعت برق شهرستان‌های گناوه و دیلم، افزود: تامین برق پایدار مشترکان همواره در اولویت اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است که در همین زمینه در مناطق زلزله زده گناوه برق مشترکان در کمتر از یکساعت برقرار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: در این زلزله به برخی از تاسیسات از جمله پایه‌ها و ترانس‌های برق آسیب وارد شده که در چند روز گذشته بخش عمده آن ترمیم و بازسازی شده است.


بیشتر بخوانید


حشمتی گفت: بخشی از کار بهسازی تاسیسات آسیب دیده نیز باقی‌مانده است که با بسیج نیرو‌ها و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود این کار به انجام خواهد رسید.

او همچنین با اشاره به اینکه به دلیل کاهش بارندگی و کمبود آب نیروگاه‌های برق آبی تابستان دشواری در پیش‌روی صنعت برق کشور است، بیان کرد: عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان، نیازمند همکاری مشترکان هم استانی برای مصرف بهینه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنوان کرد: مصرف بهینه به معنی محدودیت در مصرف نیست بلکه به معنی استفاده صحیح و منطقی از وسایل برقی است، که این امر علاوه بر تامین برق پایدار، هزینه برق مشترکان را به حداقل می‌رساند و یا اینکه با قرار گرفتن در زمره مشترکان خوش مصرف هزینه برق آن‌ها در قالب طرح برق امید به صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.