طلاب حوزه علمیه الزهرا (س) اراک ۴۰۰ بسته کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) شهر اراک ۴۰۰ بسته کمک مومنانه در راستای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا بین نیازمندان و افراد زیرپوشش کمیته امداد توزیع کردند.

وکیلی قائم مقام حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در این خصوص گفت: اقلام توزیع شده مدرسه علمیه الزهرای اراک بین نیازمندان شامل برنج، روغن، خرما، مرغ و ماکارانی است.

وکیلی با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته ۲۰۰ هزار تومان است افزود: شناسایی افراد نیازمند به منظور کمک مومنانه به آن‌ها ادامه خواهد داشت.

همچنین به گفته مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی آغاز شد.

با شیوع کرونا در ایران و فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه از اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

این رزمایش در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه و تهیه وتوزیع کمک‌های خیرین بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی اجرا می‌شود و در طول یک‌سال گذشته ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شده است.

علاوه بر این به همت بسیجیان استان مرکزی سال گذشته بیش از ۶۰ کارگاه تولید ماسک، ۳۰ کارگاه تولید دستکش راه‌اندازی و روزانه بیش از ۱۰۰ هزار ماسک و ۱۰۰ هزار جفت دستکش تولید و در نقاط محروم استان توزیع شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.