مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: با اجرای طرح گازسوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی که از بهمن سال گذشته در این منطقه آغاز شده تاکنون ۴۰۰ دستگاه خودروی عمومی گازسوز شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابراهیم پوریزدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: اجرای طرح گازسوز کردن خودرو‌های عمومی فرصت بسیار خوبی برای مالکان است که می‌توانند با مراجعه به مراکز مجاز، به صورت رایگان خودرو‌های خود را گازسوز کنند.

او  اجرای این طرح را از جمله اقدامات موثر دولت در راستای کاهش آلودگی هوا و برخورداری ناوگان حمل و نقل عمومی از سوخت پاک عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: هم اینک ۲ مرکز ارائه خدمات و نصب تجهیزات سی ان جی زیر نظر اتحادیه سوخت‌های جایگزین کشور در زاهدان فعال و آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند.

او با بیان اینکه به زودی تعداد جایگاه‌های عرضه سی ان جی در منطقه افزایش می‌یابد، گفت: فرایند احداث جایگاه‌های سوخت سی ان جی در منطقه در حال پیگیری است و به زودی شاهد افزایش تعداد این جایگاه‌ها در زاهدان و سایر شهر‌های استان خواهیم بود.

پوریزدانی بیان کرد: تمامی خدمات مورد نیاز خودرو‌های دوگانه سوز از جمله نصب تجهیزات، آزمایش تست مخزن، تعمیرات و معاینه فنی سی ان جی با کیفیت بالا و استاندارد‌های بین المللی در مراکز ارائه خدمات سوخت‌های جایگزین انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار