بهره مندی ۲۴۳ باشگاه ورزشی در چهارمحال و بختیاری از تسهیلات کرونایی

۳۸۸ باشگاه ورزشی در چهارمحال و بختیاری برای دریافت تسهیلات کرونایی نام‌نویسی کردند که این تسهیلات تاکنون به ۲۴۳ متقاضی پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۵۷۸ باشگاه ورزشی در استان مجوز فعالیت دارند، گفت: از این تعداد، ۳۸۸ باشگاه برای دریافت تسهیلات کرونایی نام‌نویسی کردند که این تسهیلات تاکنون به ۲۴۳ متقاضی پرداخت شده است.

او به تکمیل پرونده ۱۴۵ باشگاه دیگر برای دریافت تسهیلات حمایتی اشاره و اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده به‌زودی مشکلات این تعداد از متقاضیان نیز رفع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


کریمی همچنین به تلاش‌های انجام شده برای تمدید مهلت و تعویق زمان بازپرداخت اقساط از طریق وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر متولیان اشاره کرد و افزود: ادامه‌دار بودن تعطیلی باشگاه‌ها موجب شده است تا بسیاری از آن‌ها در بازپرداخت تسهیلات با مشکل روبه‌رو شوند.

او از برنامه‌ریزی برای میزبانی ۱۱ رویداد ورزشی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در صورت بهبود شرایط و تغییر وضعیت شیوع کرونا، این استان در ۶ ماه آینده میزبان اردوی تیم ملی کاراته و مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های بوکس، شنا، دوومیدانی، ووشو، بدن‌سازی، بدمینتون، پاراگلایدر و کشتی در بخش آقایان خواهد بود.

کریمی افزود: همچنین مسابقات موتورکراس و تیراندازی با کمان در تمامی رده‌های سنی و با حضور ورزشکاران آقا و خانم از سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار