اطلاعات منتشر شده خبر از فعالیت شرکت سامسونگ روی یک تبلت تاشو با دو لولا می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، سامسونگ تلفن‌های هوشمند تاشو خود را زیر مجموعه Z انتخاب کرده است و شواهد فزاینده‌ای در مورد گسترش دامنه تبلت‌های تاشو در آینده وجود دارد. گزارش‌ها می‌گویند که این شرکت قصد دارد سال آینده تبلت تاشویی را با نام Galaxy Z Fold Tab عرضه کند. یک برنامه تجاری جدید از این شایعه پشتیبانی می‌کند.

مطابق گزارش ها، سامسونگ در ۲۳ آوریل برای 'Samsung Z Fold' یک علامت تجاری در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت کرده است. البته فعلا جزئیات زیادی از این موضوع در دست نیست. این شرکت سال گذشته نیز نام‌های 'Galaxy Z' و 'Z Flip' را با مارک تجاری ثبت کرد. البته در این برنامه‌ها فقط به تلفن‌های هوشمند اشاره شده است.

زمان عرضه Samsung Z Fold 

تبلت Galaxy Z Fold Tab ممکن است در کنار سری Galaxy S۲۲ وارد بازار شود. انتظار می‌رود این دستگاه یک تبلت دارای دو لولا باشد.

ثبت علامت تجاری Samsung Z Fold در EUIPO

پیش از این گفته شده بود که سامسونگ روی یک تلفن هوشمند دو لولا کار می‌کند و مشخص نیست که این گوشی از Z Fold Tab متمایز باشد. شایعه شده بود که این دستگاه با طراحی کاربر پسند ارائه خواهد شد.

گفته می‌شود اولین تبلت تاشو این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ و در کنار سری Galaxy S۲۲ منتشر خواهد شد. همچنین احتمال پیش نمایش آن در رویداد Galaxy Unpacked جولای وجود دارد که انتظار می‌رود سامسونگ از Galaxy Z Fold ۳ و Z Flip ۳ هم رونمایی کند.

ظاهراً Z Fold Tab از شیشه فوق العاده نازک (UTG) محکم تری نسبت به مدل‌های موجود برخوردار است و احتمالاً به دلیل سازگاری آن با قلم S Pen، به نظر می‌رسد یک رقیب برای بهترین تبلت‌های اندرویدی باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار