فرماندار شهرستان ویژه مرندخبرداد؛

راه اندازی دانشکده فنی و حرفه‌ای در مرند

فرماندار شهرستان ویژه مرند از راه اندازی دانشکده فنی و حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،گرشاسبی فرماندار شهرستان ویژه مرند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرندگفت:در حال حاضر طی مکاتبات انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش استان، مقرر گردید با درا ختیار قرار دادن یکی از مدارس شبانه روزی و ایجاد بستر‌های لازم آموزشی، دانشکده فنی وحرفه‌ای در این شهرستان راه اندازی شود.

او افزود:مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرند سه مدرسه شبانه روزی برای ایجاد این امکان به اداره کل استان معرفی کرده است که در صورت تایید هر یک از آن مدارس شاهد راه اندازی این دانشکده در مرند برای اولین بار خواهیم بود.

او گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در زمینه صنعت چوب، کاشی و سرامیک و گردشگری دارای پتانسیل‌های فراوان است، مقرر گردید در این دانشکده این رشته‌ها تحصیل شوند تا شاهد رشد علمی و عملی این رشته‌ها در مرند باشیم.

فرماندار شهرستان ویژه مرند از عملکرد سال گذشته مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرند تقدیر کرد و گفت: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرند در سال گذشته به دلیل عملکرد خوب خود توانست رتبه اول استانی بین دستگاه‌های اجرایی استان را کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.