حاجیانی گفت: توانسته‌ایم با همراهی مردم شرایط را در مناطق زلزله زده شهرستان‌های گناوه و دیلم پایدار کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: در پی زلزله ۵/۹ ریشتری ۲۹ فروردین که در شهرستان‌های گناوه و دیلم رخ داد بلافاصله ۱۰ تیم ارزیاب این جمعیت به این دو شهرستان رفتند و ۳۱ روستای متاثر از زلزله ارزیابی شدند.

او افزود: تاکنون در ۲۳ روستا اقلام امدادی مانند چادر و بسته غذایی ۷۲ ساعته توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: ۸۰ نفر از کارکنان، امدادگران و نجاتگران این جمعیت در قالب ۲۰ گروه، با استفاده از ۱۸ دستگاه خودروی سنگین و و سبک امدادرسانی را برعهده داشتند.

حاجیانی عنوان کرد: در این مدت ۴۹۴ چادر بین خانوار‌هایی که منازلشان دچار خسارت شده‌اند و ایمنی لازم برای در امان ماندن از پس لرزه‌های احتمالی را ندارند، توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به همراهی مسئولین و مردم برای خدمات دهی مطلوبتر به حادثه دیده، بیان کرد: با سعه صدر و همراهی مردم توانستیم شرایط را به صورت پایدار به مناطق  زلزله زده برگردانیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر عنوان کرد: این جمعیت به عنوان یک نیروی مردمی و خدمات رسان در کنار مردم شهرستان‌های گناوه و دیلم به ویژه روستا‌های متاثر از زلزله حضور دارد و خدمات خود را به این افراد ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.