دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از پلمب یک مرکز ترک اعتیاد غیر مجاز در عنبرآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم سلیمانی،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: براساس گزارش‌های مردمی و با انجام تحقیقات پلیسی به همت ضابطین دادگستری، یک کمپ غیر مجاز در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد شناسایی و پلمب شد.

او ادامه داد: مسئولان این مرکز ترک اعتیاد غیر مجاز بدون هیچ گونه تخصصی و با شیوه‌های غیر علمی و غیر انسانی اقدام به ترک دادن معتادان می‌کردند که در راستای حفظ حقوق شهروندان، دادستانی به این موضوع ورود کرده است و برای این افراد متخلف طبق قانون پرونده قضایی تشکیل شده است که در حال رسیدگی می‌باشد.

دادستان شهرستان عنبرآباد، ضمن اعلام آمادگی دستگاه قضایی برای حمایت از راه اندازی کمپ‌های ترک اعتیاد با مجوز قانونی، اظهار داشت: این مساله با جان افراد ارتباط دارد و هر گونه فعالیتی در این زمینه باید در کانال‌های قانونی و با اخذ مجوز‌های لازم و به دست افراد متخصص و آموزش دیده صورت گیرد.

سلیمانی ضمن اشاره به این مطلب که در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، اظهاراشت: سایر افراد نیز شناسایی شده‌اند و دستگیری آن‌ها در دستور کار شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار