جمشیدی نسب گفت: براساس آخرین بررسی‌های انجام شده، رامشیر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ستار جمشیدی نسب مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر گفت: طبق آخرین بررسی‌های انجام شده، رامشیر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است و برهمین اساس، تمام مصوبات ستاد ملی کرونا و شیوه نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های مرتبط با شهر‌های قرمز، در شهرستان اجرا می‌شود.

او بیان داشت: در حال حاضر رعایت فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمع‌ها مهم‌ترین راهکار برای کنترل و مقابله با همه گیری ویروس کرونا بوده و در روز‌های اخیر روند بستری افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) و بیمارستان‌های همجوار افزایش یافته است.

جمشیدی نسب تصریح کرد: باید عموم مردم بیش از پیش به اصل مهم رعایت نکات بهداشتی توجه کنند و از تجمع در مراسم‌ها و دورهمی‌ها به صورت جدی پرهیز کند چرا که روند ابتلا به ویروس کرونا در حال افزایش است، و به علت مسافرت‌های نوروزی و شرکت در دور همی‌ها همه روز شاهد افزایش مراجعه مردم به مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز نمونه گیری کرونا هستیم.

دبیر ستاد کرونا شهرستان رامشیر گفت: طبق رنگ بندی شهرستان کلیه مشاغل گروه ۲، ۳، و ۴ به مدت ۲هفته تعطیل خواهد شد و طبق مصوبات کرونا با اصنافی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.