تبادل خمپاره و منور در نوار غزه

برخی منابع خبری از شلیک خمپاره به سوی نوار غزه و از سوی دیگر شلیک منور توسط رژیم اشغالگر قدس در این مناطق خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی، یکی از شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه غلاف غزه هدف حمله یک گلوله خمپاره از سوی نوار غزه قرار گرفت که در پی آن آژیر‌های خطر این منطقه به صدا در آمدند.

از سوی دیگر نیز رژیم اشغالگر قدس اقدام به شلیک منور در آسمان اردوگاه «العوده» واقع در شرق «خزاعه» و «السناطی» در شرق «خان‌یونس» در جنوب نوار غزه کرد.

طبق گزارش شبکه تلویزیونی کان، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم با حمله به نوار غزه در صورت لزوم موافقت کرده اند.

طی روز‌های اخیر و در پی حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به قدس، تنش میان فلسطینیان و نظامیان افزایش یافته است و شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه بار‌ها از سوی مقاومت فلسطین هدف حمله راکتی قرار گرفته اند.

سرزمین‌های اشغالی به تازگی شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی از یکسو و تبادل آتش میان نیرو‌های مقاومت و ارتش این رژیم در مناطق مرزی نوار غزه از سوی دیگر است.

تنش میان صهیونیست‌ها و جوانان فلسطینی پس از آن تشدید شده است که صهیونیست‌ها اجازه برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان را به فلسطینی‌ها به ویژه در اطراف مسجد الاقصی نمی‌دهند.

در اعتراض به این اقدام صهیونیست، نیرو‌های مقاومت اقدام به شلیک راکت از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی به ویژه مراکز نظامی رژیم اسرائیل کرده‌اند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: غزه ، رژیم صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار