فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و دستگیری ۱۲ سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد معصومی فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در راستای برخورد قانونی با مخلان امنیت و آرامش شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان تویسرکان قرار گرفت.

او افزود: به همین منظور طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف شناسی سارقان و جمع آوری معتادان پرخطر اجرایی شد که در اجرای این طرح با بکارگیری شگرد‌های پلیسی و اقدامات اطلاعاتی،۱۲ سارق دستگیر و ۱۴ فقره انواع سرقت کشف و ۱۵ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

سرهنگ معصومی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش بیان کرد: برخورد قانونی با بر هم زنندگان امنیت و آسایش مردم از وظایف ذاتی پلیس خدمتگزار است که با جدیت پیگیری می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: افزایش ضریب امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها و آحاد مردم است که با مشارکت همگان، دستاورد‌های پلیس پایدار خواهد ماند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار