بهرام مشتاقی گفت: هرچند کسب آخرین سهمیه المپیک در بلغارستان چندان ساده نیست، اما برای رسیدن به این مهم شانس داریم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام مشتاقی درباره رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی قزاقستان اظهار داشت: خوشبختانه در رقابت‌های گزینشی قزاقستان محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی با کسب سهمیه خیال همه را راحت کردند و فقط در وزن ۸۷ کیلوگرم حسین نوری روی یک اشتباه نتوانست به سهمیه برسد و حتماً خودش این ناکامی را هرگز فراموش نخواهد کرد. هرچند کشتی است و جذابیت ورزش به همین بُرد و باخت هاست، اما این کاش نوری در واپسین لحظات بیشتر دقت کرده بود.

قهرمان‌بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ در مورد مسابقات کسب سهمیه که کمتر از ۱۰ روز دیگر در بلغارستان برگزار می‌شود نیز گفت: باید قبول کرد کار سختی در آخرین مرحله گزینشی پیش روداریم و با توجه به حضور تمام مدعیان از سراسر جهان کسب سهمیه آسان نیست، اما ما هم به‌عنوان یکی از قطب‌های کشتی دنیا حرف برای گفتن داریم و این شانس را خواهیم داشت که در وزن ۸۷ کیلوگرم به سهمیه برسیم.

مشتاقی خاطرنشان کرد: درست است امسال المپیک متفاوتی را به دلیل شرایط کرونایی که وجود داشت تجربه خواهیم کرد، اما این موضوع برای همه ورزشکاران مصداق دارد و امیدوارم در وهله نخست با ترکیب کامل راهی توکیو شویم و بعدازآن بچه‌های ایران با بهترین عملکرد صاحب خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها شوند تا دل میلیون‌ها ایرانی شاد شود.

رقابت‌های گزینشی کسب سهمیه المپیک روز‌های ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه در صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود.

گفتنی است تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی صاحب سهمیه المپیک شد و دو سهمیه دیگر را نیز محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در اوزان ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم مسابقات گزینشی ۲۰۲۱ قزاقستان به دست آوردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار