در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال استقلال به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال استقلال به مصاف الاهلی عربستان می‌رود و ۲ تیم به دنبال پیروزی در این دیدار هستند.

رسانه سعودی در این باره نوشت که الاهلی به دنبال گرفتن انتقام از نماینده ایرانی است، زیرا در بازی رفت با شکست بزرگی رو به رو شد و می‌خواهد این نتیجه را جبران کند.

 الاهلی در اولین مسابقه مقابل استقلال شکست سنگینی را تجربه کرد، اما بعد از این دیدار توانست با ۲ پیروزی مقابل الشرطه عراق، خود را به صدر نزدیک کند و یکی از امید‌های صعود از گروه سوم نام بگیرد.

این رسانه ادامه داد: نماینده ایران با ۱۳ گل در ۴ مسابقه بهترین خط حمله آسیا در این رقابت‌ها را در اختیار دارد. همچنین فرشید اسماعیلی، محمد نادری، شیخ دیاباته و مهدی قائدی ستارگان استقلال هستند.

در جدول گروه C الدحیل با ۸ امتیاز صدرنشین و استقلال با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده دوم و الاهلی عربستان با ۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است. الشرطه نیز بدون هیچ امتیازی در جایگاه چهارم قرار دارد.


بیشتر بخوانید


دیدار استقلال و الاهلی از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد چهارشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
جالبه امروز خبری در مورد باخت دیشب تیمتون رو خبراتون نذاشتین حالا اگه استقلال بود کلا میبردین به حاشیه استقلال رو. خداروشکر که تاجی هستیم و حکومتی نیستیم
آخرین اخبار