سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: ۵ هزار واحد مسکونی در بندر امام(ره) در قالب طرح ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده در حال بازسازی هستند.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیر آبفای بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۵ هزار واحد مسکونی در این شهر در دست بازسازی هستند، این در حالی است که کار در حوزه بندر امام، با توجه به تعداد مشترکان بالا و شبکه بسیار فرسوده، سخت و دشوار است.

او افزود: در طرح ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده، آبفای بندر امام خمینی (ره) نیز باید در بحث آب و فاضلاب این منازل فعال عمل کند.

حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بندر امام خمینی (ره) در بحث آبفا مشکلات زیادی دارد که با پیگیری‌هایی که در این رابطه انجام دادیم، مقداری بودجه برای فاضلاب آن در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: شیب زمین در بندر امام خمینی (ره) از شمال به جنوب است که شمال آن با ریل‌های راه‌آهن محصور شده و جنوب آن به دلیل گسترش شهر در زمین‌های باتلاقی که رو به خوریات ساخته شده‌اند، باعث شده که مرکز شهر مانند کاسه‌ای گود و با کمترین بارندگی، آب‌های سطحی با فاضلاب مخلوط شده و برای مردم ایجاد دردسر و خسارت می‌کند.

آقاجری اظهار داشت: آبفا و شهرداری در مورد فاضلاب و دفع آب‌های سطحی باید طوری عمل کنند تا در یک بازه زمانی مناسب مشکل مردم بندر امام حل شود و دیگر شاهد اتفاقات آذرماه ۹۹ و آبگرفتگی منازل مردم نباشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.