دالوند گفت: روند احداث مسکن مددجویی و کیفیت پروژه‌های عمرانی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان مطلوب است.

احمدرضا دالوند مدیرکل مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور در سفر به خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پروژه‌های عمرانی به ویژه مسکن مددجویی در حال احداث در این استان مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: بحمدالله با مدیریت خوبی که بر پروژه‌های عمرانی و احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد خوزستان در حال انجام است، سرعت مطلوب و کیفیت مناسبی دارند.

دالوند بیان کرد: اگر این اقدامات به خوبی و به موقع انجام شود در مدت زمان ۲ سال می‌توانیم تمام نیاز‌های مسکن شهری مددجویان استان خوزستان را برطرف کنیم، البته با برنامه ریزی صورت گرفته، این منازل مسکونی یا با حداقل قیمت و یا به صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد؛ خدمات عمرانی ارائه شده در خوزستان شامل؛ ساخت و تعمیرات منازل، احداث حمام و سرویس بهداشتی و لوله‌کشی گاز مربوط است.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: در بحث مسکن شهری و روستایی افق روشنی را برای خوزستان ترسیم کرده‌ایم و مناطق محروم، مرزی و ایتام برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در اولویت هستند، برای کمک به خانواده‌های زیر حمایت، هزینه انشعاب آب، برق، گاز و پروانه مسکن شهری مددجویان رایگان خواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بحث سیل و آبگرفتگی نیز با مدیریت مناسب مسوولان خوزستان و تلاش همکاران، پروژه‌هایی که در زمینه تعمیر، نوسازی و بازسازی مسکن مددجویان بود، در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه رسیده و در اختیار مددجویان قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.