ماموستا رستمی گفت: همزمان با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه سپاه مثل همیشه به عنوان نهادی پیشتاز در این عرصه ورود کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در دوازدهمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه سپاه در استان که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مکتب اسلامی مکتب یاری و رحمت برای همه انسان‌ها است.

او تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی این حس را در هر نیازمندی ایجاد می‌کند که در شرایط سخت حاکم بدون پشتوانه نیستند و این آرامش را به جامعه بیش از پیش تزریق می‌کند.

امام جمعه سنندج افزود: برگزاری نهضت و رزمایش‌های کمک مومنانه آرامش خاطری برای نیازمندان ایجاد و موجب خوشحالی آنان شده است، چرا که تمام اعضای جامعه بشریت به مانند یک ساختمان است که نیاز به همکاری و تعاون دارند.

او با تاکید براینکه مردم خیر کردستان و سپاه در تمامی بحران‌ها در کنار مردم نیازمند و آسیب دیده بوده‌اند، گفت: همزمان با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه و مواسات، سپاه مثل همیشه به عنوان نهادی پیشتاز در این عرصه ورود کرد و با شناسایی افراد نیازمند و دستگیری از آنان گام بسیار ارزشمندی در حمایت از اقشار نیازمند برداشته است.

به گفته او، کمک‌های مومنانه بزرگترین جهاد فی سبیل الله و الگوی سخاوت و تعاون برای تمام کشور‌های جهان است.

امام جمعه سنندج افزود: قطعاٌ همدلی و مواساتی که امروز در کشور ما شکل گرفته است زمینه‌ساز عبور از بحران و شکست این ویروس منحوس خواهد شد که البته در این میان رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی از سوی تک تک افراد جامعه ضروری است.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: با گسترش کمک‌های مومنانه و ایثار، شاهد ترویج مودت، رحمت، اخوت و برادری در میان افراد جامعه در کشور بودیم.

او با تاکید براینکه تامین جهیزیه نیز از دیگر اقدامات ارزشمند این نهاد انقلابی بوده است، گفت: این مهم موجب ایجاد بستری برای تشکیل پایه‌های زندگی در جوانان نوبخت نیازمند می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.