مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، اماکن و باشگاه‌های ورزشی در مناطق قرمز و نارنجی مجاز به فعالیت نیستند.


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در پی مطالب مطرح شده در فضای مجازی مبنی تجمع برای اعتراض به تعطیلی اماکن ورزشی بیان کرد: تعطیلی اماکن ورزشی تصمیم ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا است و ورزش و جوانان در این باره تصمیم گیرنده نیست.

او ادامه داد: این تصمیم برای حفظ سلامت جامعه‌ ورزش و کمک به قطع زنجیره‌ کرونا گرفته شده اگرچه بخش ورزش نیز مانند بسیاری از اصناف، از این تعطیلی‌ها و محدودیت‌های کرونایی بسیار زیان دیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: بی شک ما بیش از همه در جریان زیان باشگاه‌ها و اماکن ورزشی چه دولتی و چه خصوصی از کرونا هستیم و تمام تلاش‌های ما در این مدت برای جبران بخشی از این ضرر‌ها بوده است.

بهروزیان فرد عنوان کرد: تسهیلاتی نیز در این خصوص پرداخت شده که  به خوبی می‌دانیم بسیار ناچیز بوده است و همچنان در پی تصویب تسهیلاتی هستیم که بتواند بخش بیشتری از زیان‌ها را جبران کند.


بیشتر بخوانید


او گفت: البته در برهه‌هایی که شرایط کرونایی بهتر بود باشگاه‌ها و برخی از رشته‌ها با رعایت اصول بهداشتی که ابلاغ شد فعالیت داشته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: اکنون بسیاری از باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی بخش خصوصی حتی از پس هزینه‌های معمول خود مانند پرداخت قبوض برق، اجاره بها، بیمه‌ کارکنان و مربیان سالن و اقساط وام‌هایی که برای راه اندازی سالن گرفته‌اند، بر نمی‌آیند و این مشکلات را می‌بینیم و می‌دانیم و باید برای حل آن چاره اندیشی کرد.

بهروزیان فرد بیان کرد: اما از سوی دیگر، سلامت ورزشکاران، مربیان و جامعه مهم است و همه‌ ما باید در کنار هم به قطع زنجیره‌ کرونا کمک کنیم تا به زودی به شرایط بهتری برسیم و شاهد رونق فضا‌های ورزشی باشیم.

اکنون هفت شهرستان استان بوشهر در شرایط نارنجی و سه شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.