از کشف ماینر‌های قاچاق در اردکان تا توقیف کامیون گوساله قاچاق در ابرکوه

مهمترین حوادث امروز ۸. اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سردار عباسعلی بهدانی فردفرمانده انتظامی استان  یزد در پی دریافت خبری مبنی بر استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در شهرستان اردکان بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با اقدامات فنی و پلیسی، موفق به شناسایی مزرعه تولید ارز دیجیتال در دوسوله واقع در شهرک صنعتی اردکان شدند و ضمن هماهنگی و اخذ مجوز قضائی به بازرسی از آن مکان‌ها پرداختند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در بازرسی انجام شده از این سوله‌ها ۱۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف که کارشناسان ارزش آن را ۲۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار بهدایی فرد با بیان اینکه در این خصوص دو متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند افزود: شهروندان به محض مشاهده موارد مشابه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کشف محموله مواد مخدر در یک منزل مسکونی در مهریز

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد  گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با اقدام اطلاعاتی مطلع شدند، قاچاقچیان یک محموله مواد مخدر را از شرق کشور به یزد منتقل و در یک خانه انبار  کرده و قصد دارند در فرصت مناسب آن را به دیگر نقاط کشور حمل کنند.

او ادامه داد: ماموران با تلاش شبانه روزی منزل مورد نظر را در شهرستان "مهریز" شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ مجوز قضائی در یک عملیات ضربتی به بازرسی از آن پرداختند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: ماموران انتظامی در این عملیات ۲۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تشکر از همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم یزد در ایجاد امنیت، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم هر گونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

گوساله قاچاق در ابرکوه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان"ابرکوه" گفت: مأموران انتظامی شهرستان در بازرسی از یک دستگاه کامیون ۱۰ رأس گوساله غیرمجاز و قاچاق را به ارزش سه میلیارد کشف کردند.

سرهنگ محمدحسن حسینی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی "فراغه" شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و کامیون را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو ۱۰ رأس گوساله قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی کشف کردند که ارزش ریالی احشام کشف شده با نظرکارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "ابرکوه" افزود: راننده کامیون، گوساله‌ها را از استان‌های شرقی بارگیری وقصد انتقال به جنوب کشور را داشت که پرونده در این خصوص تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال گردید.

حسینی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احشام، با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.