زندانی ۵۷ ساله با ایثار کادر درمان آزادی شد

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: با کمک مالی کادر درمان بیمارستان فوق تخصصی شهید بهشتی همدان، یک زندانی ۵۷ ساله آزاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یداله روحانی منش،مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار کرد: کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی اقدام به راه اندازی یک گروه در شبکه‌های اجتماعی با هفت عضو به منظور فراهم کردن زمینه آزادسازی زندانیان کرده بودند.

او ادامه داد: شمار اعضای این گروه با گذشت زمان افزایش یافت و هم اینک به ۴۰ نفر رسیده است و همچنان علاوه بر کادر درمان اعضای خانواده آن‌ها نیز برای مشارکت در این امر خیرخواهانه عضو این گروه شدند و کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان واریز می‌کنند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان یادآوری کرد: مادر ۵۷ ساله مبتلا به بیماری آسم به علت ضمانت دخترش و صدور سفته و ناتوانی در تامین و پرداخت بدهی از ابتدای هفته جاری راهی زندان شده بود که با کمک مالی کادر درمان همدان این زندانی آزاد و به آغوش خانواده بازگشت. آزادی زندانی ۵۷ ساله با ایثار کادر درمان

روحانی منش اظهار داشت: یک ماهه نخست امسال ۱۱ نفر شامل ۱۰ مرد و یک زن با بدهی یک میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومانی از زندان‌های این استان آزاد شدند که شامل ۶ زندانی دارای محکومیت مالی، سه زندانی مهریه و ۲ زندانی نفقه می‌شود.

او یادآوری کرد: سال گذشته با حمایت و کمک خیران نیک اندیش ۳۰۴ زندانی جرائم غیرعمد این استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند که شامل ۲۱۵ زندانی دارای محکومیت مالی، ۵۹ زندانی مهریه، ۲۰ زندانی ناتوان در پرداخت نفقه و ۱۰ زندانی دیه ناشی از حوادث است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: به استناد ماده ۱۷۲ قانون مالیات مستقیم ۱۰۰ درصد وجوه اهدایی خیران به ستاد دیه به عنوان هزینه‌های مورد تایید اداره امور مالیاتی منظور، و از درآمد مشمول مالیات مودی کسر می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.