برگزاری جشن گلریزان در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: امسال با توجه به شرایط قرمز کرونایی جشن گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  یدالله روحانی منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه جشن گلریزان به‌منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان در حال برگزاری است، گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونایی قراربراین است این جشن به صورت غیر حضوری برگزار شود.

او افزود: افرادی که تمایل دارند در این جشن شرکت و موجبات آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به حساب‌های سیبای بانک ملی ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲، بانک ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ و بانک انصار ۳۳۲۲/۴۳/۸۳۱۰۳۸۷/۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ واریز کنند.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳۸ زندانی جرائم غیرعمد در استان وجود دارد، افزود: محکومیت مالی این افراد به ۲۳ میلیارد تومان می‌رسد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: از این افراد ۸ نفر خانم و مابقی آقا هستند که از ابتدای ماه مبارک رمضان طی اجرای برنامه جشن گلریزان، ۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شده‌اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.