استاندار کرمان گفت: برگزاری انتخابات الکترونیکی، ربطی به اینترنت ندارد و در بستر اپراتور‌های داخلی تعریف شده و مباحث تخصصی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان ظهر امروز ۹ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به تائید صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر استان کرمان گفت: نباید در برخی شهرستان‌ها و شهر‌ها شائبه برخورد سیاسی و سلیقه‌ای وجود داشته باشد و انتظار داریم عادلانه برخورد شود.

او با بیان اینکه جا‌هایی که روشن است و استناد قانونی دارد، ما هم جدی هستیم؛ اما جا‌هایی که برخورد مساوی نمی‌شود و افراد با سوابق شبیه هم، یکی رد و دیگری تائید می‌شود، باید توجه کرد، تصریح کرد: با شناختی که از اعضای هیئت نظارت و نمایندگان مجلس داریم، مطمئن هستیم این شائبه‌ها را رفع می‌کنند. 

زینی وند گفت: از همه داوطلبانی که تائید صلاحیت نشده اند، انتظار داریم از فرصت اعتراض استفاده کرده و مستندات را ارائه دهند تا در موعد قانونی بررسی شود و امیدواریم شاهد حضور همه سلایق و افراد توانمند در این دوره از انتخابات باشیم.

او با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات الکترونیکی ربطی به اینترنت ندارد و در بستر اپراتور‌های داخلی تعریف شده و مباحث تخصصی است، گفت: همه دستگاه‌های دولتی، فرمانداری‌ها و امکانات دولتی و نظام در اختیار انتخابات هستند و قانون است و اگر کسی سرپیچی کرد، او را به دادگاه معرفی کنید.

استاندار کرمان خطاب به مسئولان ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: سعی کنید در برگزاری امر انتخابات از نیرو‌های اداری استفاده کنید و با حراست هماهنگ شود؛ چراکه انتخابات مقوله حساسی است.

او بیان کرد: باید چارچوب، هزینه‌های انتخابات مشخص باشد که در تعامل بین رییس ستاد انتخابات و معاون توسعه مدیریت و تامین منابع انجام می‌شود.

زینی وند تصریح کرد: همه شعب و اعضای هیئت اجرایی انتخابات باید دقیق دیده شده و با توجه به شرایط کرونایی نیرو‌های کلیدی را رزرو ببینید و افراد بیشتری آموزش ها را فرابگیرند تا در روز انتخابات (به دلیل بیماری و یا ابتلا به کرونا) مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار