سرپرست فرمانداری ایذه گفت: باهدف ایمن سازی و حذف مدارس سنگی، ۱۷ مدرسه در بخش سوسن به صورت مشارکتی از سوی دولت و خیرین در حال احداث است.

حسن نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باهدف ایمن سازی و حذف مدارس سنگی، ۱۷ مدرسه در بخش سوسن به صورت مشارکتی از سوی دولت و خیرین در حال احداث است و تلاش می‌کنیم با تخصیص اعتباری سهم دولتی، کار ساخت این مدارس را تا مهرماه امسال به پایان برسانیم.

او بیان داشت: از تلاش‌های ایزدپناه نماینده مردم باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی، برای جذب کمک‌های خیرین از سازمان نوسازی مدارس کشور و همه‌ی خیّرین عزیزی که در ساخت این مدارس مشارکت دارند تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم.

نبوتی ضمن بازدید از روند اجرایی پروژه گازرسانی بخش سوسن، افزود: بااجرای این پروژه به طول ۸۰ کیلومتر و اعتباری بالغ بر۳۲ میلیارد تومان، با ۲ هزار انشعاب به ۳۵ روستای این بخش گازرسانی خواهدشد.

 سرپرست فرمانداری ایذه ادامه داد: این پروژه تاکنون با اجرای خط لوله اصلی و ایستگاه تقلیل فشار در روستای کاشکلی و شبکه داخلی چند روستا حدود ۴۳ درصد پیشرفت داشته و در تیرماه سال جاری در فاز اول به ۷ روستای این بخش گاز رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول در تماس تلفنی از مدیرعامل گاز خوزستان خواست با افزایش اکیپ‌های اجرایی به روند اجرای این پروژه سرعت دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.