بلال فروشی که سرپرست ۱۰ هزار کودک یتیم شد/ خواننده جوان عشق های خانوادگی را آلبوم کرده است

در شب شانزدهم جشن رمضان، بیننده ها قصه ای متفاوت از یک بلال فروش را دنبال کردند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شانزدهمین قسمت از ویژه برنامه تلویزیونی جشن رمضان با حضور دو چهره مردمی از شبکه پنج سیما به صورت زنده پخش شد.

این برنامه قصد دارد همانند هرسال، جشن رمضانی باشکوه در فضای استودیویی برگزار و امید، شادی بخشی و شادی آفرینی را به جامعه منتقل کند. از این رو هرشب میزبان مهمان های متفاوت از اقصی نقاط ایران است که قصه های جذاب و شنیدنی دارند.

در شب شانزدهم ماه مبارک رمضان، زینب پورابراهیم و بابک افرا میزبان یک قهرمان از خطه استان همدان بودند.

محمد امین افرا که شغلش بلال فروشی و مسافرکشی بوده بعد از اینکه از شرایط سخت زندگی ملول میشود، معجزه ای از دل آیات قرآن کریم برای او اتفاق می افتد و به سرپرستی ۱۰ هزار کودک یتیم ختم می شود.

افرا درباره این معجزه توضیح داد: وقتی سوره مبارکه فجر را میخواندم در آیه ۱۱ به بعد آن خداوند یکی از علت های فقر را بی توجهی به یتیمان اشاره کرده بود. به همین دلیل در شب های ماه مبارک رمضان بعد از مراسم احیا در حسینیه همدانی ها، چشمم به دو دفترچه کودکان یتیم برخورد کرد و سرپرستی آنها را به عهده گرفتم و گشایش در کارهایم اتفاق افتاد.

وی افزود: من در کودکی مادرم و پس از آن پدرم را از دست دادم برای همین کودکان بی سرپرست برایم خاص هستند. هروقت بابت سرپرستی کودکان یتیم تماس بگیرند، به دوستان می گویم که از دین و مذهب آنها سوالی نپرسید همینکه بنده خدا هستند کافی است. خدمت به یتیمان خدمت به خودم است. لذت بهشت را با لذت کمک به این عزیزان عوض نمی کنم.

در ادامه حسین حقیقی خواننده جوان وارد استودیو شد.

حقیقی درباره سبک خوانش خود بیان کرد: همیشه حال و هوای خودم را موسیقی کرده ام‌به همین دلیل می گویم ژانر من حسین حقیقی است، البته دوست دارم کارهایی بسازم که طنز هم هستند اما تا الان انجان نشده است.

وی با اشاره به قطعه ریحانه که برای دخترش ساخته است به بابک افرا گفت: کل دختر بچه های همسن ریحانه این آهنگ را زمزمه می کنند اما دختر من آهنگ شما را زمزمه می کند.

حقیقی درباره قطعه خواب بهشت توضیح داد: متاسفانه سال گذشته در چنین ایامی پدرم را از دست دادم و شدت غم خود را با ساخت قطعه ای به نام خواب بهشت کنترل کردم.

وی درباره اثری که برای نوجوان ها ساخته است اظهار کرد: مشکل فعلی این است که محصول نوجوانان کم شده، برای نوجوان کار نمی سازیم یا به مسائل آنها می پردازیم یا زبان کار را خیلی کوچک می کنیم. من این قطعه را برای افزایش تولید در حوزه نوجوان ساختم.

حقیقی در ادامه یادآور شد: یک آلبوم من با عنوان " تماشایی" که به عشق درون خانواده بین دو همسر، خواهر و برادر، دختر و پدر و... می پردازد، روز عید فطر منتشر خواهد شد.

گفتنی است جشن رمضان ۱۴۰۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری و سردبیری فرزانه پزشکی، کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که در شب های ماه مبارک رمضان هرشب حوالی ساعت ۲۱:۳۰ تقدیم حضور بینندگان می شود.

برچسب ها: جشن رمضان ، شبکه پنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا قبول کنه ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۵۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه بلال ها را دونه چند میفروخته ؟؟
آخرین اخبار