مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از واگذاری ۶۰۲ مورد انشعاب رایگان گازطبیعی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان اصفهان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان این مطلب که اقدامات و فعالیت‌های شرکت گاز در راستای ارائه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، گفت: سال گذشته تعداد ۶۰۲ انشعاب رایگان گاز در این استان اهدا شد که از این تعداد ۱۰۳ مورد به خانوار‌های تحت پوشش بهزیستی و ۸۵ مورد هم به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: همچنین سال گذشته ۳۲۴ انشعاب رایگان در اختیار خانواده معظم شهدا، اسراء، مفقود الاثر و جانبازان و رزمندگان قرار گرفت و ۹۰ بخشودگی نیز شامل مساجد، حسینیه‌ها و مدارس خیرساز شد.

او افزود: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشدند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان استفاده کنند.

علوی تصریح کرد: بر اساس قانون، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و... با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند برای یکبار از اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.