فرماندار شهرستان اسدآبادگفت: ۶۱ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر اسدآباد کمتر از ۴۰ سال دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در سه نقطه شهری و تمام روستا‌های اسدآباد انتخابات شورا‌ها برگزار خواهد شد، گفت: استقبال جوانان برای ورد به عرصه انتخابات در شهرستان مناسب است به طوری که  ۶۱ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر اسدآباد کمتر از ۴۰ سال دارند.

او با بیان اینکه در این دوره از ثبت نام شورا‌ها تمایل ثبت نام افراد جوان و جدید چشمگیر بود که این امر در دوره‌های قبل بی‌سابقه بوده است ادامه داد: در این دوره از ثبت نام شورا‌های اسلامی روستایی شهرستان ۶۸ درصد داوطلبان جدید بوده‌اند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد اضافه کرد:از اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستای اسدآباد درخواست داریم طی سه ماه نیم باقی مانده از عمر شورا‌های اسلامی پنجمین دوره تا آخرین ساعت و لحظه کار‌ها و وظایف خود را با قوت ادامه داده و پیگیر باشند و همچنان وظیفه قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند.

کتابی با تاکید بر ترغیب و تشویق جامعه از سوی شورا‌ها به مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخابات گفت: انتخابات، عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است و توسعه جوامع با مشارکت مردم و احساس مسئولیت شهروندان به‌دست می‌آید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.