تجهیز پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان رشت برای استفاده نوجوانان و جوانان

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از تجهیز ۱۹۲ پایگاه مقاومت بسیج برای استفاده نوجوانان و جوانان در ابعاد فرهنگی، ورزشی و اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی ، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت  گفت: تقویت مساجد، پایگاه ها و همچنین پای کار بودن جوانان۱۹۲ پایگاه مقاومت بسیج برای استفاده نوجوانان و جوانان در ابعاد فرهنگی، ورزشی  و اجتماعی تجهیز شده است.

او ،  هدف از تجهیز پایگاه‌های مقاومت را احیای پایگاه‌ها در سطح مساجد اعلام کرد و افزود: برای تجهیز این تعداد از پایگاه های مقاومت بسیج حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: از جمله امکاناتی که در این مرحله در اختیار پایگاه‌های بسیج در سطح مساجد قرار گرفته  شامل فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، صندلی، بخاری، ویدیو پروژکشن، دوربین، پرینتر و تلویزیون است.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همه مردمی که زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران  خدمت می‌کنند بسیجی هستند بنابراین ، این تجهیزات فقط برای استفاده بچه‌های بسیجی نیست بلکه هدف آن است که مساجد و پایگاه‌ها احیاء شوند و این اقلام برای استفاده عموم مردم منطقه است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.