استاندار کردستان با اشاره به روز معلم و گرامیداشت این مناسبت، گفت: تلاش معلمان و فرهنگیان برای آموزش فرزندان این ملت در شرایط سخت کرونایی قابل ستایش است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان روز شنبه در پیامی ۱۲ اردیبهشت و روز معلم را بە معلمان و فرهنگیان کردستان تبریک گفت و اظهار داشت: معلمان و فرهنگیان استان در شهر‌ها و روستا‌ها با امکانات موجود و در شرایط بیماری کرونا لحظەای آموزش را تعطیل نکردە و با بهرە‌گیری از توان و خلاقیت خود در شکوفایی و پرورش فرزندان این مرز و بوم کوشیدە‌اند، بنابراین شایستە ارزندە‌ترین تقدیر‌ها و دست مریزاد هستند.

در ادامه این پیام آمده است: "دوازدهم اردیبهشت که همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است، فرصتی است برای ارج نهادن و قدردانی از خدوم‌ترین و فرهنگ سازترین اقشار جامعه که به واقع معماران اصلی تعلیم و تربیت در کشور به شمار می‌روند و تلاش‌های آنان سنگ بنای توسعه و اعتلای همه جانبه است.

اینجانب دوازدهم اردیبهشت و روز معلم را بە تمام معلمان دلسوز و پرشور استان کردستان و خانوادە‌های گرامی آنان تبریک عرض کردە و از خداوند بخشایندە مهربان، عزت، سربلندی و موفقیت همگان را مسئلت می‌کنم. "

۱۲ اردیبهشت و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به روز معلم نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.