تایید صلاحیت ۹۲درصد از داوطلبان شورای شهر

دبیر ستاد انتخابات این استان گفت: ۹۲ درصد از داوطلبان شورای اسلامی شهر‌های کهگیلویه وبویراحمد تایید صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فتاح محمدی دبیر ستاد انتخابات این استان گفت: ۹۲درصد از داوطلبان شورا‌های شهر‌های استان معادل ۶۳۷ نفر در هیات‌های نظارت شهرستانی تایید صلاحیت شده اند.
 
فتاح محمدی افزود: از مجموع ۶۹۳ نفر داوطلب شورا‌های اسلامی شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد صلاحیت ۶۳۷ در هیات‌های نظارت شهرستانی تایید و صلاحیت ۵۶ نفر از داوطلبان احراز نشد.
 
محمدی با بیان اینکه داوطلبان احراز صلاحیت نشده سه روز فرصت حق اعتراض دارند افزود: داوطلبانی که نسبت به نتایج تایید صلاحیت‌ها اعتراض کرده اند مستندات آنان در هیات استانی دوباره بررسی می‌شود.
 
او با بیان اینکه هیات نظارت استانی تا بیست و دوم اردیبهشت فرصت دارد پس از بررسی مستندات داوطلبان رد صلاحیت شده نتایج را به آنان اعلام کنند گفت:  در مرحله اجرایی رسیدگی به تایید صلاحیت‌های داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر‌های استان نیز ۱۴ داوطلب رد صلاحیت شده بودند.
 
دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیا اینکه تایید صلاحیت شدگان برای ۹۱ کرسی در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می‌کنند افزود: بیست و هشتم خرداد امسال همزمان در استان انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.