تهیه‌کننده برنامه«بهار مهربانی» می‌گوید این برنامه در سحر‌های ماه مبارک رمضان مخاطبان را به زیارت حرم امام رضا (ع) می‌برد.

عباس غلامپور تهیه‌کننده برنامه «بهار مهربانی»، در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تولید ویژه برنامه «بهار مهربانی» در مرکز خراسان رضوی که سحر‌های ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه «شما» می‌رود، اظهار کرد: اولین سالی است که تهیه‌کنندگی برنامه سحرگاهی را بر عهده دارم؛ تجربه‌ای متفاوت و در عین حال پر برکت که آثار آن به خوبی قابل مشاهده است.

وی درباره بخش‌های مختلف این برنامه عنوان کرد: معرفی یکی از شهدای مدافع حرم استان خراسان رضوی، کلام امام خمینی (ره)، گزارش مردمی، بیان آداب و رسوم خراسان رضوی در ماه رمضان، گفتگو با مدافعان سلامت، پخش دعای سحرگاهی، نیایش و مداحی، ارتباط زنده با حرم امام رضا (ع) و گفتگو با کارشناس مذهبی، قسمت‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهند.

تهیه‌کننده برنامه سحرگاهی «بهار مهربانی» با بیان اینکه کارشناس پنج شب اول این برنامه حجت‌الاسلام حسینی بوده است، گفت: در پنج شب دوم که این برنامه از شبکه «شما» روی آنتن می‌رود، با حرم امام رضا (ع) ارتباط مستقیم برقرار می‌کنیم و بخش گفت‌وگوی کارشناسی نیز در همان مکان مقدس خواهد بود.

وی به ویژگی‌های شاخص این برنامه اشاره و خاطرنشان کرد: در سحر‌های ماه مبارک رمضان، مخاطبان را از طریق قاب تلویزیون به زیارت حرم امام رضا (ع) می‌بریم و لحظات خوب و معنوی را برایشان رقم می‌زنیم؛ «بهار مهربانی» از این منظر با دیگر برنامه‌های سحرگاهی شبکه‌های استانی متفاوت است.

غلامپور در پایان تصریح کرد: تامین و توسعه امکانات و تجهیزات فنی صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و از این بابت معاونت امور استان‌ها اقدام بسیار شایسته‌ای داشته است. به طوری که هیچ وقت برای برقراری ارتباط زنده مشکلی نداشته‌ایم.

گفتنی است «بهار مهربانی» با اجرای رئوف ذباه تا ۱۳ اردیبهشت ماه سحر‌های ماه مبارک رمضان مهمان مخاطبان شبکه «شما» خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار