طی شب‌های قدر صورت می گیرد؛

اجرای طرح ضریح هشتم به پاس زحمات مدافعان سلامت

به همت خادمیاران رضوی، کانون مداحان و رسانه کرمان طرح ضریح هشتم با هدف تکریم کادر درمان و مدافعان سلامت، شب های قدر در کرمان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلیل رضازاده، مسئول کانون مداحان رضوی استان کرمان گفت: به منظور تکریم کادر درمانی و پزشکی بیمارستان‌های درگیر با بیماری کرونا و بهره‌مندی بیشتر مجموعه درمانی از فیوضات لیالی قدر، ویژه برنامه ضریح هشتم به همت خادمیاران رضوی، کانون مداحان و رسانه استان کرمان شب های قدر در کرمان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این طرح برای دومین سال متوالی  اجرا می شود، افزود: این طرح پارسال در ۳ بیمارستان افصلی پور، فاطمه زهرا (س) و پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان با حضور خدام حرم مطهر رضوی، همراه با  برگزاری احیای شب‌های قدر و مناجات‌خوانی به همت ذاکران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اجرا و مورد استقبال کادر درمان واقع شد.

رضا زاده  با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از تمام پرستاران و کادر درمان که گمنام و خالصانه برای نجات و سلامتی جان بیماران به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت هستند، قدردانی کرد و گفت: این طرح در لیالی قدر و با هدف تکریم کادر درمانی برای نخستین بار در کشور با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کرمان پارسال برگزار شد و امسال نیز این طرح به دلیل محدودیت‌های بیماری کرونا، فقط در بیمارستان افضلی پور کرمان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

او تصریح کرد: در این طرح خادمان بارگاه منور رضوی با حمل پرچم متبرک رضوی و حضور در بیمارستان‌ها به مدت یک ساعت، مراسم مناجات‌خوانی و قرآن به سر را اجرا می‌کنند.

مسئول کانون مداحان رضوی استان کرمان بیان کرد: در این برنامه ارتباط زنده بیمارستان با حرم مطهر رضوی نیز با عنوان" آقا از دور سلام" اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار