سردار ناظری گفت: با افتخار می‌گویم، طی پارسال؛ حتی یک موضوع ضدامنیتی و ناامنی در حوزه آموزش و پرورش و مدارس استان کرمان گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: معلمان اثر گذار‌ترین فرد در حوزه زندگی و کاری تمامی افراد هستند و پرچمداران علم و آگاهی در جامعه هستند. 

او با بیان اینکه آموزش و پرورش، نقش حیاتی در تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی» دارد، افزود: آمادگی هر گونه همکاری را با آموزش و پرورش در زمینه تحقق اهداف تعلیم و تربیت اعلام می‌داریم.

سردار ناظری با قدردانی از همکاری و تعامل موثر آموزش و پرورش استان با نیروی انتظامی بیان کرد: آموزش و پرورش در اجرای ماموریت‌های ذاتی خود به خصوص ایجاد امنیت و آرامش در بخش‌های مختلف جامعه نهایت سعی خود را دارد.

او افزود: با افتخار می‌گویم طی پارسال؛ حتی یک موضوع ضدامنیتی و ناامنی در حوزه آموزش و پرورش و مدارس استان گزارش نشده و آموزش و پرورش استان کرمان در بدترین شرایط کرونا، بهترین عملکرد را در حوزه سازمانی رقم زده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه و تجارب جدید ناشی از شیوع آن گفت: دانش آموزان از حضور در کلاس درس در این شرایط محروم شدند؛ اما ورود به اقیانوس فضای مجازی، تجربه‌ای نو بود که با وجود همه‌ آسیب‌ها و تهدید‌ها  از سوی فرهنگیان با همکاری نیروی انتظامی به فرصت تبدیل شد و انحرافات به حداقل رسید.

احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از نیروی انتظامی استان در خصوص تعامل با آموزش و پرورش گفت: همکاری نیروی انتظامی با آموزش و پرورش، نقش موثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

او با اشاره به نمایش گذاشتن جلوه‌های ویژه معلمی و ایثار گری از سوی معلمان در دوران کرونا، افزود: عظمت کار معلمان در مدارس استان در ۱۴ ماه اخیر برای همه مشهود است.

اسکندری نسب عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری نیروی انتظامی، قدم‌های موثری را برای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه برداریم.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان به همراه جمعی از معاونان خود در حوزه‌های مختلف، امروز با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان هفته معلم را به مدیر کل آموزش و پرورش استان به نمایندگی از فرهنگیان سراسر استان تبریک گفت.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار