دبیر هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در لرستان گفت: ۱۸۰ داوطلب رد صلاحیت شده انتخابات شورا‌های شهری استان، اعتراض مکتوب خود را برای بررسی مجدد مدارک و سوابق به این هیات ارائه کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  باقر پورحسینی،دبیر هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در لرستان اظهار کرد: آخرین مهلت اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده پایان وقت امروز است و بررسی این شکایت‌ها از فردا دوشنبه آغاز می‌شود.

او با اشاره به تایید صلاحیت یک هزار و ۱۶۹ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در لرستان افزود: رسیدگی به شکایات‌ها به مدت ۱۰ روز انجام و نتیجه نهایی به صورت مکتوب اعلام خواهد شد.

پورحسینی اضافه کرد: یک هزار و ۴۸۵ نفر داوطلب ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهری لرستان شده بودند که از این تعداد، ۸۱ نفر انصراف دادند و پس از اعلام نظر هیات‌های اجرایی و نظارت، صلاحیت یک هزار و ۱۶۹ نفر تایید و ۲۳۵ نفر معادل ۱۶ درصد رد شد.

او  با بیان اینکه تایید صلاحیت داوطلبان در ۲ مرحله هیات اجرایی و نظارت صورت گرفته است ادامه داد: صلاحیت ۱۳۸ داوطلب در هیات‌های اجرایی و ۹۷ نفر نیز در هیات‌های نظارت استان رد و نتیجه این بررسی‌ها هشت اردیبهشت به صورت مکتوب به داوطلبان اعلام شد.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.