نذر خون در شب‌های قدر

سرپرست انتقال خون استان کرمان گفت: از مردم استان کرمان دعوت می‌شود تا با اهدای خون در شب‌های پرفیض قدر به یاری بیماران بشتابند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ایرج شکوهی سرپرست سازمان انتقال خون استان کرمان ضمن قدردانی از کلیه اهداکنندگانی که با اهدای خون در نجات جان هم نوع خود سهیم هستند گفت: با توجه به اینکه هرساله در ماه مبارک رمضان آمار اهدای خون در استان با کاهش روبه رو می‌شود و با توجه به اوج گرفتن مجدد شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعه برای اهدای خون، از مردم دیار کریمان خواست تا در شب‌های پربرکت قدر مثل همیشه در این امر خیر شرکت کنند.

او درخصوص ساعات کاری مراکز اهدای خون در لیالی قدر افزود: پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن از ساعت ۱۶ الی ۲۴ و پایگاه شهید فیروزی واقع درآزادی، ابتدای بلوار جمهوری از ساعت ۱۷ و  دقیقه ۳۰الی ۲۴ و پایگاه‌های اهدای خون در شهرستان رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم از ساعت ۲۱ الی ۲۴ آماده خدمت رسانی به همشهریان می‌باشند.

سرپرست انتقال خون استان کرمان اظهارکرد: مردم اگرنذری برای اهدای خون دارند نذرشان را به شب‌های قدر موکول نکنند و چنانچه در این شب‌ها موفق به اهدای خون نشدند تا پایان ماه مبارک رمضان به پایگاه‌های اهدای خون سراسر استان مراجعه کنند.

شکوهی به مردم و اهدا کنندگان این را اطمینان داد که در کلیه مراکز اهدای خون دستورالعمل های بهداشتی به درستی و کامل رعایت می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.