رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از نامگذاری هفته پنجم جام سردار شهید سلیمانی و شهید حسین پورجعفری با عنوان اهدای خون فوتبالی‌ها به یاد مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان خبر داد.

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: هیئت فوتبال استان کرمان در پویشی که با همکاری و همیاری اداره کل انتقال خون استان کرمان راه‌اندازی کرده، برای انجام یک کار خداپسندانه برای اهدای خون دست به کار شده است.

او افزود: با توجه به این که اداره کل انتقال خون استان کرمان اعلام کرده در واپسین روز‌های سال آمار اهدای خون کاهش می‌یابد و نیاز به خون همیشگی است، هیئت فوتبال استان کرمان با همکاری اداره کل انتقال خون پویشی با عنوان اهدای خون فوتبالی‌ها نامگذاری کرده است.

امیرخسروی با بیان اینکه فردا دوشنبه بیست و پنجم اسفند ماه، هفته پنجم رقابت‌های قهرمانی فوتبال استان کرمان، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین پورجعفری برگزار می‌شود، تصریح کرد: با نظر مساعد سرپرست و دبیر هیئت و با توجه نیاز به خون، این هفته رقابت‌های فوتبال استان با عنوان《اهدای خون فوتبالی‌ها نامگذاری می‌شود.

او بیان داشت: البته این پویش با یاد و گرامیداشت دو فوتبالیست مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان آغاز به کار کرده است.

امیرخسروی با اعلام اینکه جامعه فوتبال استان کرمان لباسی حاوی تصاویر مهرداد میناوند و علی انصاریان امضا می‌کنند، گفت: این پویش بهانه‌ای برای ادامه‌دار بودن اهدای خون فوتبالی‌ها و الگو گرفتن جوانان برای اهدای خون است.

او افزود: فردا عصر ۸ بازی فوتبال در استان کرمان برگزار می‌شود که همه آن‌ها راس ساعت ۱۴ با عنوان اهدای خون فوتبالی‌ها به یاد مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار