جنبش‌های جهاد اسلامی و مقاومت اسلامی فلسطین بر حمایت خود از اهالی محله شیخ جراح در قدس اشغالی دربرابر جنایات صهیونیستی، تأکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، احمد المدلل، یکی از مقامات ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین (فتح) تصریح کرد که مقاومت در نوار غزه تجاوزات پی‌درپی رژیم اشغالگر علیه شهروندان فلسطینی و در محله شیخ جراح را زیرنظر دارد و از آن به دور نیست.

احمد المدلل افزود: مقاومت همواره بر آمادگی خود برای پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر تأکید کرده است و پیام آن در ابتدای اتفاقات قدس به‌طور کامل واضح بود.

این مقام ارشد جهاد اسلامی تصریح کرد: آنچه در شهر اشغالی قدس روی داده است، جنایتی است که به دیگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه قدس افزوده می‌شود. واضح است که دادگاه این رژیم هیچ ارتباطی با قوانین انسانی ندارد؛ این دادگاه خود بر جنایت‌های جدید اسرائیل در محله شیخ جراح سرپوش می‌گذارد.

این مقام جنبش فتح از اتحادیه و تشکیلات خودگردان و جامعه بین‌الملل خواست تا مسئولیت خود را در مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فرزندان فلسطین در قدس، بپذیرند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در بیانیه‌ای با تأکیدبر این‌که رژیم صهیونیستی با جنایت‌های اخیر خود، هویت فلسطینی قدس و موجودیت مردم این شهر را هدف گرفته است، افزود: این اقدامات نژادپرستانه و خطرناک، جرء دیگری از جنایت‌های این رژیم است که اگر موضع قاطعانه‌ای در قبال آن اتخاذ نشود، تکرار خواهد شد.

حماس از از فلسطینیان قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی خواست مانند آنچه در محله باب الرحمه و باب العامود روی داد، با صفوف به هم پیوسته خود، سپری انسانی را برای محافظت از محله شیخ جراح شکل دهند و نقشه‌های اشغالگران درباره این محله را خنثی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار