جنبش جهاد اسلامی فلسطین انجام عملیات نابلس را نشانه‌ای از قدرت مقاومت برای بازیابی فعالیت و حیات خود در کرانه باختری عنوان کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی از انجام عملیات قهرمانانه علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در گذرگاه زعتره در جنوب نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی استقبال کرد.

این جنبش گفت:  این عملیات نشانه‌ای آشکار از این است که مقاومت می تواند حیات و فعالیت خود را در کرانه باختری از سر گیرد.

جهاد اسلامی افزود: جوانان فلسطینی نشان دادند که قدس خط قرمز آنان است.عملیات قدس پیامی به نام ملت فلسطین است و تأکید می‌کند که قدس خط قرمز است و آسیب رساندن به مقدسات خشم بی پایان علیه اشغالگران را در پی خواهد داشت.

در این خصوص، «اور هلر» خبرنگار نظامی کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت: عملیات نابلس در کرانه باختری قهرمانانه و با جرأت غیر عادی بود.

او  افرود: در این عملیات جوانی با تیراندازی به نیرو‌های امنیتی ۳ نفر از آن‌ها را زخمی کرد که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی یک شنبه شب از زخمی شدن سه نظامی صهیونیست در حمله به گذرگاه زعتره در جنوب شهر نابلس خبر دادند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: سه نظامی اسرائیلی بر اثر تیراندازی از یک خودرو که به سرعت در حال گذر از گذرگاه زعتره بود، زخمی شدند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است. عاملان این حمله از محل حادثه گریختند و ارتش در حال تلاش برای یافتن آن‌ها است.

«حازم قاسم»، سخنگوی جنبش حماس نیز تاکید کرد که عملیات زعتره پاسخ آشکار و مستقیم به حملات شهرک نشینان صهیونیست و ارتش رژیم اشغالگر به مقدسات شهر قدس اشغالی است.

درگیری‌ها بین فلسطینیان و ساکنان اراضی اشغالی از زمانی که این شهرک‌نشینان به نمازگران قدس اشغالی حمله کردند، بالا گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار